fredag 15 januari 2010

"Tomorrow comes to take me away"

Efter att ha jobbat tillsammans med producenterna Lars Norgren och Fredrik Wännman i två år har jag nu avslutat mitt samarbete med Ramtitam studion. Det är med blandade känslor som jag går därifrån. Mötet igår morse var tungt. Vi har ju liksom etablerat en personlig relation till varandra också. Men jag är fortfarande nöjd med mitt beslut för nu kommer jag att börja jobba i Cosmos studion, som nu också är ett eget skivbolag! Så här ligger det till va, Cosmos har under lång tid tillhört skivbolaget Bonnier Amigo men nu har dem bestämt sig för att köpa sig ur det samarbetet och gå helt själva. Exakt varför vet jag inte. Men det känns grymt att nu få jobba tillsammans med Sveriges absoluta toppskikt bland producenter! Nu väntar ett samarbete med stjärnproducenten Kent Gillström som tidigare jobbat med bland annat Eagle eye cherry, Thomas Ruisak och Stephen Simmonds.

http://www.cosmos.se/thecosmos.mov

2 kommentarer: