söndag 11 oktober 2009

"Whats going on?"

Jag har nu hört slutresultatet på mitt bidrag till melodifestivalen och är verkligen skit nöjd! Sjukt viktigt att det blev bra. Vi jobbade  under väldigt stressiga omständigheter och jag var lite nojjig för slutresultatet. Men jag är i trygga händer. Grymt jobb av mina producenter!Annars sliter jag som aldrig förr med att få ihop nya låtar nu. Känns väldigt mysigt att få snickra med akustiska skisser i min lilla hemstudio igen. Lägger allt mitt krut på att få ihop en riktigt grym andra singel. Demos ska pitchas mot bolag och studion snart.  Jag har precis köpt senaste Protools. Satan va skönt det är att jobba i det. Sjukt enkla programeringar som krävs för att få det att låta bra. Jag ska också kolla med killarna som gjort " till min syster" videon ifall dem är sugna på att göra en video till min och Staffans Hellstrands låt. Hoppas! Och glöm inte att jag finns på spotify! 
Och som ni kan se skaffade jag en Easycounter alldeles nyss. Undrar om det är ångest eller bra. Det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar